grattis till mig :D

Idag fyller jag år. Eller dagen har väl gått nu men.. Ja, nu är man 18.
Dagen har sett ut såhär..

Tårta på sängen. Jag har verkligen världens bästa kille :)
Sen for vi och tankade, jag köpte cigg lagligt och blev sur för att jag inte behövde visa leg.

Sen for vi in till Borås, skulle kolla en sömmerska och en resturang.

Sen for vi till Robert gamla jobb och hälsade på Löberg.

Sen mot lager 157 där jag inte hittade ett jota.

Robert hittade däremot ett par jeans som var jätte snygga.

Sen for vi till Knalleland och Robert köpte ett par jeans till mig också. Tackar!

Vi åkte till Eest och käkade sushi och drack bubblande. Mmmm :)

Så nu är vi hemma igen och kanske är det dags att lägga sig snart?

Gubben ska kliva upp 6 och jobba så han borde väl sova snart.


Men jag har haft en underbar födelsedag och jag älskar min gubbe <3


Kommentarer
Postat av: sarra!

Grattis i efterskott sötnos!

2007-09-27 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0