it's time to sing, sing out loud

Igår var jag lite hurtig faktiskt, jag och Katarina promenerade i nästan två timmar :)
Det var verkligen skönt och friskt för kroppen.
Efter det gick jag och träffade Vicky mfl.,
tog lite mått på henne så jag kan planera hennes balklänning mer.
Vi har nu kommit fram till hur hennes klänning ska se ut.


Haha och Max var så söt när jag skulle ta fram kläder år han för dagis imorse.
Nej minsann, han skulle inte till något dagis!
Han skulle FAKTISKT fara till Robert och leka sa han :)

Har bl a klätt på skyltdockorna idag vilket faktiskt är kul. Sen har jag suttit vid datorn och gjort skyltar.
En massa skoj helt enkelt.
Jobbat på H&M today, skoj skoj!
När jag slutade köpte jag med mig tre tröjor. En blus, en top/klänning och en huvtröja.
Mammut och Max hämtade mig så jag körde hem fort.
Käkade snabbt som tusan för att hinna till sånglektionen.
Nu har vi haft sommaruppehåll och det kändes grymt skönt att kliva in där igen.
Sist jag sjöng med dom så var det i London och det var ju ett tag sen.
Övade på 4 låtar som ska sjungas på lördag. Första uppträdandet :) Pirrigt!
Men det ska nog gå bra, lite rostig bara eftersom jag är förkyld.
Men rösten har ännu inte svikit mig och tacka fan för det!
Tokig tokig Magda ;)

Nu känner jag en sånt där behov efter min karl, FY FAN VAD JAG SAKNAR HAN!
Inte länge kvar tills jag åker nu..
Eller ja, det beror på hur man ser det.
Har redan börjat planera vad jag ska ha med mig, töntigt? Svar: JA!
Men det gör ingenting. Får det tiden att gå fortare så är det ju bara positivt!
Just nu saknar jag mest att hålla han i handen eller snosa på hans hals, pussa han.
Bara veta att han är nära mig, slippa sakna, slippa må kasst.

Nej nej, nu ska jag studsa ner in my säng och sova som en gris och ladda batterierna inför morgondagens slit och ståhej. Natti natti och sov så jävla gott för fan!


HEJS!

image27


Kommentarer
Postat av: Elli

Ahhhhh,beaut fashion glasses va ;)?

2007-09-08 @ 16:59:45
Postat av: sarra

du passa ju i brillor! XD

2007-09-08 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0