kill you for me my friend and me for you

Veckans låt: donavan - Universal soldier
Veckans ord: "Lesbian"

Igår fyllde Sabina år som sagt. Kvällen bestod av svengelska, champagne och mycket skratt på INVIT. Jätte rolig kille vi träffade också. Helt pantad i skallen måste jag säga. Mötte han nu när jag var påväg hem också. Men som denna dryga människa man är så ides jag inte hälsa. Så enkelt är det bara.

Min moster och min kusin kom från Sundsvall idag för att hälsa på över helgen. Så hon och mamma hämtade mig. For hem till mamma och käkade tacos och sen fick Marie köra mig till stan så jag fick sjunga lite. Rösten känns ovanligt bra idag också. Synd bara att jag FORTFARANDE har djävulens huvudvärk. Sen gick jag hem.

Nu sitter jag här och lyssnar på skönaste 60-tals låtarna som finns i väntan på att gubben min slutar jobba så vi kan talka lite i the telephone. Om en vecka ganska exakt på tidpunkten så landar jag på Landvetter, går ner för trappan och rakt in i armarna på min älskling. Tror ni jag längtar något?


Nu ska jag göra en timrapport och göra en tidsplanering, kul va?



Han säger:

Snygg klänning!
Han menar:
Schyssta tuttar.


Han säger:

Vad är det för fel?
Han menar:
Blir det inget sex ikväll?.


Han säger:

Jag är uttråkad.
Han menar:
Skall vi ha sex?


Han säger:

Jag älskar dig.
Han menar:
Låt oss ha sex nu.


Han säger:

Jag älskar dig också.
Han menar:
OK, jag sa det... nu har vi sex!


Han säger:

God morgon.
Han menar:
Sexet var bra... jag vill köra igen.


Han säger:
Låt oss prata.
Han menar:
Om jag imponerar på dig genom att visa att jag är en djup person kanske jag får komma innanför dina trosor.


Han säger:

Vill du gifta dig med mig?
Han menar:
Jag vill göra det olagligt för dig att ha sex med andra män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0