missingyou

Klockan börjar dra iväg och jag börjar bli ganska trött faktiskt, men innan jag drar mig så tänkte jag att jag skulle sammanfatta dagen lite snabbt och kladda några rader. Om det är okej?

Sov länge imorse, eller idag rättare sagt.
Sölade på rätt bra här hemma innan jag insåg att det var en halvtimma kvar innan jag skulle sjunga. Crap! Snabbade med det där jävla sminket som ska sättas på plats varenda eviga jävla dag. Första uppträdandet gick väl sådär, kände mig lite rostig i halsen och kanske till och med lite täppt. Men det gick nog bra ändå, enligt Anita iallafall som kom och kikade. Jag gillar inte att folk jag känner hör mig sjunga. Det är pinsamt, obehagligt. Sen blir det lätt ett fiasko av alltihopa. Anita grät och när jag fick syn på det så kunde jag inte koncentrera mig längre på låten så jag började självklart småskratta. Jätte skoj. NOT.



Pappa kom också och gav mig lite pengar. Så jag och Sandra gick på McDonalds och käkade. Stötte på Jimmy och Christoffer, fick fylla i något papper från universitetet. Någon jävla skatteverks undersökning. Bara skit. Så det blev att kryssa i "Stämmer helt" på alla. Ritade en snopp på pappret också innan jag lämnade tillbaka det till tjejen. Moget? Kanske inte, men det var fruktansvärt roligt att se hennes min när hon såg det och jag fick mig ett gott skratt. Gick sedan till EFS för att sjunga igen, gick mycket mycket bättre. Kan nästan säga att jag är nöjd faktiskt.


På vägen hem träffade jag Katarina. Surrade lite, hade lite brådis hem till fotbollsmatchen på TV så hon följde mig en bit på vägen så vi kunde snacka lite mer.


Sjönk ner i soffan och verkligen kände lugnet, förutom att jag inte fick tag på Robert. Fan vad fjantig jag är ibland, bara för att man vet att han är med sina polare en lördagkväll så blir man asorolig när han inte svarar i telefonen. Då kommer alla töntiga tankar, som är så töntiga så jag bara vill spy. Tänkte på det, jag brukar inte vara sån, inte vad jag vet iallafall. Och om det kan verka så, så beror det troligast på att jag skämtar, är oseriös. Vilket är heeela tiden. Förr var jag fruktansvärt svartsjuk, hade sina anledningar. Men nu är det idag och imorgon, inte igår.


SVERIGE - DANMARK, ja vad ska jag säga? Tyckte det var en ganska tråkig match, 0-0 blev det.


Efter matchen så har jag pratat med Robert ett bra tag, några timmar.
Vi fick mycket sagt, ellerhur älskling?
Nu är det ännu en dag mindre tills jag packar fetväskan och sticker till Borås.
Underbart, ja fy fan.. Rock n' Roll.


Du har drabbats av en något nedstämd uppsyn!?

Ett lindrigare magplask baserat på en tomhet. Ge mig en kvart. Eller all tid i världen. 

Väntar du på bättre dagar?
Nej, jag skapar dem.

Det spekuleras en del?
Utan uppehåll.


Dags att slå sig ner i sängen och känns sig jävligt nerslagen.
HEJ BARA HEJ!



Jag bara MÅSTE ha these shoes!

image28

Kommentarer
Postat av: emmma

Coola skoor! :)

2007-09-15 @ 19:53:41
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0