nu har jag fått den jag vill ha

... och jag är jävligt nöjd.


Jobb idag, jätte jobbigt. Kände mig jätte hängig och jätte nere. Huvudvärken har ju självklart funnits med heeela dagen and it sucks. For hem till mamma och käkade och sen gick jag till Anja och käkade riskakor och surrade skit. Sen hem igen och käkade glass med moster och se tillbaka till Anja där det hade dykt upp förstärkning. My, Josse och Malin hade kommit dit :) Två killar försökte råna Shell på två mackor men det gick inte så bra. Vi såg inte själva händelsen utan My och Josse kom dit där dom höll på att smita därifrån och dom lyckades. Ena killen är efterlyst osv osv.. orkar inte beskriva mer än att efter ett senare Shell-besök ikväll fick vi stå och prata med polisen.

Nu ska jag sova, hejs!



 


Kommentarer
Postat av: saarra

åååh va skoj! dit måste man ju åka då! :D:D Hur går det med killen då? pözz

2007-09-15 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0