the way you choose to go

Jag gillar hösten. Eller rättare sagt jag älskar hösten. Inte för att jag fyller år utan för att det är så mysigt. Mysigt med de stickade tjocktröjorna som kommer fram. Halsdukar, vantar, söta små mössor. Sitta under en varm filt en söndagkväll och mysa med varm choklad. Underbart! Jag gillar alla färger. Löven som gulnar, rönnbären som tittar fram. Lite mörkt och dystert. När solen går ner och himlen blir röd/rosa. Men denna höst har ingen bra start. Nu är det ju inga färger. Bara grått och trist. Inte ett enda rönnbär. Inte ett enda löv som har trillat ner. Lite besviken är jag måste jag säga. Sen har jag en sådan fruktansvärd huvudvärk heeela tiden så jag håller på att gå under ytan.

Igår jobbade jag röven av mig, hjälpte mamma fixa iordning hennes skönhetssalong som ska öppnas 1 oktober. Mycket som ska göras. Det ska spacklas, målas, skrapas, tapetseras.. You name it! ALLT ska göras på typ 1 vecka. Efter det for jag till Jessica och busade med hennes söta dotter Nova. Oj så gullig hon är. Sen for jag hem och sov. Japp, så var det med det :)

Idag har jag haft skola, skola och skola. Och det har varit jobbigt, jobbigt och jobbigt. Huvudvärken har ätit upp mig. Ingen som helst energi i kroppen har jag. Vill bara stänga in mig en mörk vrå och vara ifred. Men he går it så pra.

Nu ska jag röra ihop nå käk och ta det lite lugnt ett tag. Ska till Sabina lite senare och göra en kanonkula på henne så jag måste ladda mina batterier. MIN ÄLSKADE GUMMA FYLLER ÅR IDAG :D HURRA HURRA HURRA! Jag har fan varit runt på varenda affär i hela jävla stan för att hitta den perfekta presenten. Vill ju ge något personligt, som är från mig. Men den lilla muppen har ju ALLT. Tillslut blev jag less haha! Så det blev vad det blev.

Imorgon är den en vecka kvar, iiiih!
Nej nu är det dags för pillerknaprande Magda att laga mat.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: sarra

Vad spännande det låter med skönhetsalong! :) vad ska carina göra för någon skönhetssalong? blir det mer än naglar eller? och vart ska den vara? :) ursh vad nyfiken jag blev! :)
pusss gumman

2007-09-13 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0