vill inte ha någon rubrik idag.

Mycket konstig dag. Den började med en försovning, toppen! Kom bara kanske 3 minuter sen iofs, men rektorn var på besök för diskussion om Boråsresan. Jävla sur fitta om jag får säga så? Stackars kvinna, där har vi någon som behöver sig ett rejält skott i råttan. Hon beviljade oss inga pengar pga en massa olika kassa anledningar. Fine! Men kunde hon inte kläckt ur sig det innan allt redan var bestämt? Näppeligen päppeligen. Hur som helst blev det lite känslosamt för mig, blev lite nere och jävligt förbannad. Gick därifrån av ren ilska och ringde Robert. När jag kom tillbaka skulle vi ha ett "samtal".. som vanligt.


"Hur är det med dig Magdalena?"
"Behöver du någon att prata med?"
"Har du och killen gjort slut?"
"Hur har du det hemma?"


En jävla massa frågor innan jag ens hann sätta mig på stolen.
Hon kunde ju ha listat ut med lilltån att jag verkligen vill åka till Borås.
Haha och alltid är det samma jävla rutinfrågor.
Nåja, jag blev inte där längre än 1 minut.
Jag sa mitt och sen stack jag.

I slutet på dagen så kom hon och pratade med mig igen, ja nu verkar det som att vi ska fara iallafall. Hon blinkade till med ögat och sa att dom lägger ut pengar själv. WIHOO! Så.. Efter många om och men så åker vi nog ändå och allt, nästan allt iallafall är bra :)




Drog kvällsrundan till Sabina. Så söt hon är alltså :) Hon hade köpt ett armband till mig med mitt namn på. Små rosa hjärtformade pärlor, ooh så sött! Sen fick jag en feeeet godistub med karra :P Vi kollade på Top Model och små surrade tills vi for och hämtade hennes mamma på jobbet och körde hem henne. Sen blev det att dritta till Kvantum och köpa Loka, cigg och två filmer. Ett varv i stan och sen hem. Snackelisnack med Robert about the future..


image23

Kommentarer
Postat av: Robbolibobban

Du är underbar älskling, haha.. pusss

2007-09-03 @ 18:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0