you're so fucking special


 

Hoho? Vart har alla kommentarer tagit vägen? :(


Nu sitter jag och kopplar dator IGEN.. Men skillnaden den här gången är att det faktiskt funkar! YEEY! Jag jublar! Rock, rock åh min älskade rock har jag fått tillbaka nu.

God gave Rock 'n' Roll to you, put it in the souls of everyone!


Imorgon åker jag så nu MÅSTE jag verkligen packa färdigt också.. Huvudvärken verkar vara tillbaka. Mamma hade varit och köpt nå migräntabletter till mig så jag hoppas att dom funkar.


Känner mig inte på topp just för tillfället för jag fick veta för en liten stund sedan att Robert fått jobbet i Göteborg. Och efter mååånga timmar av tänkande (innan beskedet) så har jag äntligen, tillslut kommit fram till att jag faktiskt är glad för hans skull. Men egentligen.. Vad är jag för flickvän? När han skulle på intervjun.. "Jaja gubben vi hörs sen då. Hoppas det går åt helvete! PUSSPUSS"  Är jag frisk i skallen eller? Nejdå.. Jag är glad för hans skull, jätte glad. Lite rädd kanske att vårat förhållande ska ta stryk och så. Men det kommer nog bli bra tror jag! Älskar honom och skulle inte byta bort honom mot något i världen. Och man kan ju inte vika sig bara för att det blir lite tufft.. Man får väl bara kämpa lite. Ellerhur? :)

Nej nu ska jag göra färdigt med datorn, köpa cigg och sen packa. Kanske hinner man se lite Greys Anatomy? Hoppas det :)

Ha det bra för fan era jävlar!


HAHA hittade en bild på gamla datorn. Här har vi mig på Skeå festivalen för några år sen.

image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0