dagen innan...

Varför ska jag alltid lyckas skjuta på allt till dagen innan?
Idag har varit den stressigaste dagen på länge..
Jag tvättar, städar, har varit på körskolan, fixat drickat till imorgon, köpt kläder, fikat med Peter, träffat Jimmy och hans nya tjej osv.. Jag håller på att svimma. Sen 8 imorse har jag varit en virrpanna!

Igår kom sabina och hämtade mig efter körlektionen, vi åkte till färgaffären och köpte målarfärg för att måla om hela hennes jävla kök. Det blev en seeeen kväll och en jobbigt mogon. Jag har målarfärg över halva kroppen som inte går bort :O

Imorgon kommer Robert, det är såklart därför jag är helt hysterisk. Middag hos mamma, sen party party och en fetingrunda på cleo. Åh vad jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0