hemska söndag

Just nu vill jag bara ta en taxi till Kallax, flyga till stockholm, ta in på något lyxigt hotell, sova länge imorgon för att sedan orka med en rejäl shoppingrunda. Tjallamalla skriker efter mig "koooooom och köööööööööp miiiiig..!!!"

Ja, tänk om man kunde göra det? Men nä, åter till verkligheten, är ganska nyligt hemkommen från jobbet, är hur trött som helst, ont i ryggen och fattig som lus är jag. Kul va?

Jag sa upp mig igår också.. Jag har fastanställning så har jag uppsägningstid, var lite orolig att jag hade tre månader men turen hade jag med mig så det var bara två månader :)

Jag hatar min balklänning, den blir inte alls som jag hade tänkt. Tyget räcker inte till och jag vill bara kräkas på den. Inte kommer jag lämna in den i tid heller. BLÄ!

Dessutom är jag spyless på min bloggdesign så intresset med att blogga har som sjunkit botten. Behöver ha en ljus bloggdesign tror jag. Nu ser den så mörk och dyster ut.

Nu ska jag kolla på lite film innan jag ska sova. Hej bara hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0