mardrömmar

Usch och blä vilka hemska drömmar jag drömmer ibland. Inte fan är det då att jag blir jagad av något hemskt utan det är så jävla verkligt att man får rysningar. Jag vaknade klockan 6 imorse med tårar i ögonen och kunde inte somna om. Jag drömde att R var otrogen mot mig, med ALLA. Nu när han ringde för en stund sen så kände jag bara "vad fan vill du jävla idiot?" jag ville inte svara. Men va tusan jag var ju tvungen haha! Som sagt, bara en dröm.


Idag ska stanna i skolan så länge jag bara kan, the dress from hell måste ju bli klar nån gång. Inte många sömmar kvar nu men allt tar ju sin lilla tid. Har körlektion idag också. Idag är fan en tuff dag när jag tänker efter. Jag ska ha en redovisning om 1900-talet idag som jag är HELT oförberedd på. Och imorgon ska jag lämna in vad jag har gjort hittils om fetma. Måste ringa dietisten idag. Skjut mig TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0