skitluleå

Riktigt underlig dag.. Mitt humör har åkt balder hela dagen. Började med en "kvinno-värk" som heter duga. Var i skolan och hade ingen lektion pga sjukt barn. Less som fan blev jag. Kunde inte gå hem igen heller eftersom jag hade körlektion. Och på den var jag i en helt annan värld och fick en slags utskällning av körskoleläraren. Höll på att börja lipa på riktigt. Satt och försökte hålla tillbaka tårarna. Helt sjukt vad känslig jag har varit idag. Blev deprimerad på skolan sen när jag väl började, fick något slags anfall mot Katta. När jag slutade började jag gråta för att jag var hungrig, less på skolan, var kissnödig hela tiden och arg, bara jävligt arg..

Men nu känns allt bättre, har varit och handlat mat och ätit :)
Stackars stackars stackars Robert, min underbara pojkvän som får stå ut med mina humörsvängningar.
Känner mig så dum, han försöker verkligen hjälpa mig genom att ge råd och stötta men jag bara skäller på han då. Usch vad hemsk jag är. Måste skärpa mig :(


Något lustigt jag har tänkt på idag.. Det är aldrig nån som ringer mig egentligen och när nån faktiskt vill mig något så ringer ALLA på samma dag. Varför är det så? Jag vet inte hur många som har frågat om jag ska med ut ikväll..
Tänk om nån kunde ringa idag och nån imorgon, att det delas upp lite..




Nu ska jag hämta min dricka och körsbärstomater och mysa framför en film, ha en trevlig kväll sötisar :)


Kommentarer
Postat av: emmelie

hurru honeybunny! Hör av dig när du har tid att hitta på nå. typ en fika eller nå. Saknar ju dig!

2008-04-12 @ 12:48:47
URL: http://emmelieee.blogg.se
Postat av: emmelie

Misstänkte att du har mycke att göra med den:) Nja vet inte än, en kompis skulle ha dildoparty så får se om de blir de å sen utgång. Själv då? Puss!

2008-04-13 @ 22:47:58
URL: http://emmelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0