torsdag

Godmorgon :)
Balklänningen tog en himla fart igår och det känns helt underbart. Vad tusan har jag oroat mig för? Visst fan kommer jag hinna klart till onsdag, eller jag ska inte ropa hej.. Det kan ju hända vad fan som helst men man får ju hoppas på det bästa! Det enda knepiga är rapporten.

Idag ska jag försöka sitta till 8 eller 9 ikväll, behöver all tid jag kan få och håller jag mig sysselsatt hela tiden så behöver jag inte vara deppig för att jag inte är med R.

Igårkväll hade jag absolut ingenting att göra, förutom att tvätta lite. Mamma ringde och försökte få mig att ändra mig angående flytten. "Är det verkligen han du vill vara med?" "Ska du inte stanna hemma i ett halvår och jobba och sen se vad som händer?" Usch vad trött jag blir på hennes sätt att vara ibland.

Nej nu ska jag kila iväg till skolan och vara duktig! Hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0