här var det livat...

idag har varit en känslomässig dag, tjafs och gorm.

vi har varit ute och promenerat med nicke runt ymergården och nu när vi kom hem så öppnade jag bloggsidan för att skriva men blev hindrad av ett telefonsamtal. och under tiden som jag surrade hejvilt så hade robert skrivit en grej...

"jag älskar dig !!!!!!!!!!!! Stanna kvar i mitt liv föralltid gumman.""!!!"

det tyckte jag var lite gulligt och därför får det stå kvar :)

annars idag har jag fixat så jag kan börja med p-spruta istället för p-piller. helvetes svårt att komma ihåg dom där jävla pillzen. sen har vi kollat på en diskmaskin också.

imorgon ska vi på begravning i kinnarumma, roberts morbror har dött och nu är det dags för begravning. efter det ska jag jobba stängning, som resten av veckan.

tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anja

hur går det där nere då maggie? =) blir det nåt besök här uppe inom en snar framtid eller dissar du luleå? haha :P

2008-08-11 @ 22:57:18
URL: http://ganjaa.blogg.se/
Postat av: Martina

Naaaw ; )

2008-08-12 @ 21:46:00
URL: http://marcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0