godmorgon!

Än så länge har vi inte lyckats hitta någon lösning för våra nya "husdjur". Vi har lämnat ett meddelande till hyresvärden, men dom är ju som dom är.. Tycker väl att det är viktigare att ha kafferaster än att faktiskt jobba. Jag menar, dom kan väl iallafall höra av sig? Nåja, vi får nöja oss med min städmani. Klockan 07.52 nu på morgonen hade jag dammsugit hela lägenheten :S

Igår var det storbesök på jobbet, dom högsta cheferna var på besök för att se hur vi jobbade osv. Det var jättekul, fick lära en av gubbarna att göra lite käk :)

Tog en runda på stan i förrgår med Elisabeth, Robert syster. Köpte lite julklappar till familjen Kielén. Hittade även ett par dojjor på Wedins till lilla mig. Inte ofta man hittar ett par skor som faktiskt passar till både tajta byxor och till lite pösigare.

Nu ska jag sova några timmar innan jag ska jobba kväll. Ha det gött! Pussheej.


Kommentarer
Postat av: Eva

Husdjur är trevliga när man får välja dem själv. jag förstår din frustration, jag skulle bli galen om de försökte bosätta sig här. Men jag tycker ni ska ringa Antisimex och säga att hyresvärden får stå för det. Kramis

2008-12-03 @ 12:39:08
URL: http://filosofverstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0