skulle lite snö skada ?

goddag allihopa! eller godmorgon kanske jag skulle säga, för min del iallafall. känner mig som en kamel efter alla kvällar jag har jobbat nu. min hjärna känns som havregrynsgröt faktiskt :)

hyresvärden har inte hört av sig så våra "husdjursproblem" är inte över än.

om exakt två veckor, fjorton dagar är det julafton. vi har ingen snö och kommer inte att få det heller. om jag har tur så kommer det lite snöflingor i slutet på januari som smälter bort dagen efter. japp, så är det här nere. regn, regn, regn istället för snö, snö, snö hah!

på måndag är det laserdome dags :) fasiken vad skoj!

nu ska jag väl äta lite frulle, duscha och sen dra mig mot jobbet och ännu en jobbig natt.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0