fredag

Sweden... Abba, Björn Borg, Herrgårdsost...

Ja, ikväll har varit en trevlig kväll.
Vi åkte till Roberts bror Christofer och hans flickvän på middag.
Efter det åkte vi ner till stan för att gå på bio allihopa.
Det blev Morgan Pålsson, Världsreporter.
SÅ JÄVLA BRA FILM!!! :D
Mr.Morgan är så otroligt tråkigt rolig.. och korkad så jag dör!
Länge sen jag skrattade sådär till en film måste jag säga.
Stark rekommendation!

Robert sitter framför mig på golvet och säger "håll tummarna älskling".
Han håller på med datorerna, haha ovanligt :P

Nu tycker jag att han kan skruva ihop det lite snabbt så vi kan sova och komma iväg till Göteborg i rimlig tid imorgon :)

Natti natti/ M*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0