FY SKÄMS SVERIGE!!!!

melodifestivalen, göteborg, ikväll...
8 bidrag och det började bra..


E-type & The Poodles - Line of fire
Underbart bra låt, inget för Eurovision song contest.. Men kan helt klart vara med på min iPod! Han Martin Eriksson (som jag för övrigt är släkt med på något vis) överaskade mig positivt.

Face-84 - Alla gamla X
Vad FAN är detta? Kan någon tala om det för mig?! Falsk marknadsföring.. big time! Ett gäng as-snygga brudar från Varberg som man verkligen hoppas ska bidra med något bra, men NÄ! Dom lät som "Caramell" eller "Peaches".. FY FAN! Jag ville bara spy, riktigt hemskt!

Velvet - Déjà Vu
Velvet är ju nästan alltid bra, självklart nu också.. Men skulle hon kunna vinna hela skiten? Tror inte det, däremot vet vi ju att hennes låt kommer att ligga på svenska topplistan. Partylåt helt enkelt. Den var bra!

Brandur - Lullaby
Slickepott-pojken. Jätte söt grabb, verkligen. Men han är en sån där plastig typ.. Nej tack! Jag vill inte att han ska representera sverige.. på något sätt alls!

Michael Michailoff - That's Love
JAAAAA! Helt klart min musiksmak, rakt igenom! Synd att han inte gick vidare :(

Amy Diamond - Thank you
Grattis! Största chansen att vinna ALLT du underbara unge! Snälla snälla snälla VINN!!! Inte min musiksmak, men, hon har verkligen störst chans att vinna!

Suzzie Tapper - Visst finns mirakel
Sönderrökta kärringjävel! Jag ville DÖÖÖÖ när jag hörde denna livströtta idiot! Hur FAAAAAAN kan man ens tänka tanken att rösta på miffot???? USCH vad jag är upprörd!

Christer Sjögren - I love Europe
Vad är detta för skämt? Christer Sjögren.. circusmusik? HA HA? Jag har inget mer att säga om detta circusframträdande, punkt.

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha! Jag håller med dig till 100% på tanten o på Christer. Haha, hans framträdande såg ut som om han skulle föreställa tuppen o "dansarna" runt han som hans hönor ;) hahah "I love Europe" usch ville bara spy då jag såg att de gick direkt till final :S

2008-02-09 @ 22:00:32
URL: http://luleelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0