måndag

FY FAN vad jag är trött!
fredag, lördag, söndag och idag.. har bara gått omkring som en zombie.
eller igår var det jätte fint väder, solen sken och snön glittrade så jag och max åkte ut med skotern en sväng.
men efter det var jag helt död. blev betydligt bättre efter en powernap.

hoppas det blir bättre imorgon.

på fredag åker jag till borås och ooo så härligt det kommer bli :)
vet inte när jag kommer hem men jag blir nog borta ett tag.
därför har jag hur mycket som helst att göra i veckan. blöh!

nu ska jag iallafall städa upp lite här, ser ut som ett bombnedslag.
clothes all over the place.
sen ska jag kila iväg till sabojna och umgås lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0