onsdag

Fy bubblan vilken hemsk natt jag har haft!
Varmt som attan trots att fönstret varit öppet. Och bättre blir det ju inte när ens karl är som ett element :)
Satan vad grinig jag var imorse när Robert skulle till jobbet, haha så fort han petade i mig så ryckte jag till och drog över täcket. Ganska kul faktiskt.

Jag är så himla dålig på att följa TV-serier så igårkväll laddade jag ner Gossip Girl som jag har sett nu på morgonen. Men jag fick bara tag på 4 avsnitt? Har det inte kommit fler? Jag är fast, åh vad jag älskar såna serier. Jag blir så engagerad.

Robert är en ängel, han har kontaktat SAS och fixat det där med ersättning för i fredags. He's the best!

Kommentarer
Postat av: Sara

det har kommit 10 avsnitt :)

2008-02-27 @ 16:13:26
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0