reality

någon som har sett filmen "last holiday" med queen latifah?
gud vilken bra film, en sån där man blir riktigt lycklig av att titta på!

ett ord som återkommer ofta i filmen är "reality" och det fick mig att tänka på min verklighet, eller mitt liv. och jag måste säga, jag är pretty damn nöjd med "mitt".

det finns två personer som förgyller mitt liv och det är sabina och robert! dom är min verklighet och jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dom båda! mina sköna bönor.

annars.. trist dag som fan! skola till halv fem. iofs lunchade jag med cajsa och det var ju trevligt och sen var jag och köpte foder och dragkedja till balklänningen samt ett 100%igt sidentyg till studentklänningen. en sväng till statoil blev det nu också på kvällskvisten, behövde snus, telefonkort och mjölk.

nu måste jag plugga lite teori, annars blir susanne ledsen :) har körlektion 09.00 imorgonbitti. surt, jag som vill sooova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0