går runt i cirklar

Roberts plan från Göteborg är försenat typ två timmar, jag håller verkligen på att dö av längtan!
Hoppas det går fort när han byter plan så han inte blir fast i Stockholm också för då dog jag, verkligen!

Har tvättat, städat, käkat sushi, städat lite till, sorterat alla mina papper, skissat på ett tryck som jag ska trycka på måndag tror jag, tagit rätt på alla mina mössor och vantar så man vet var man har dom. Ja, jag har nog gjort allt som finns att göra idag. Jag pallar inte att kolla på tv, måste göra något. Går i taket snart..

ÄLSKLING KOM NUUUUUU :(

Kommentarer
Postat av: EMMA

Tackar ;) haha

2008-01-31 @ 21:06:45
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0