getting married

with the wrong man...

På lördag är det bröllopsmässa och tillhörande modevisning i Strand Galleria där jag ska vara bruden.
Känns jävligt kul måste jag säga :)

Imorgon ska jag fixa porslinsnaglarna på mammas salong http://www.carinasnails.se/.
På torsdag förmiddag ska jag till frissan så dom får kolla på mitt hår och planera min håruppsättning.
På fredag eftermiddag ska jag till ateljén och prova klänningen lite snabbt.
Och på lördag gäller det, då ska jag lådsasgifta mig.

Åh vad roligt, mycket skojjigare än en vanlig modevisning eller hårvisning.
Love it!

Annars har min dag sett ut såhär; skola, hem och rita mönster i 1:4 skala till balklänningen, gick till salongen och gjorde en SPA behandling för händerna (gudomligt), köpte tyg till klänningen och det blev silvrigt siden och svart tyll, tröck i mig en kycklingburgare på stan och kilade till sist iväg till körskolan.

Nu måste jag plugga som en tok, hade tänkt våldgästa Sabina en sväng men det blir nog inte så mycket med det med tanke på min hög med papper som jag måste ta itu med..

Jag längtar efter Robert som en tok, han kommer om lite mer än två dygn och det känns som en evighet. Åh vad jag älskar mitt lilla pucko, helt galet mycket!


You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met
I'm stuck on your heart
I hang on every word you say
Tear us apart
Baby I would rather be dead

In your heart I see the start of every night and every day
In your eyes I get lost, I get washed away
Just as long as I'm here in your arms I can be in no better place

You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met
I'm stuck on your heart
I hang on every word you say
Ooh tears us apart
Oh No no no
Baby I'd rather be dead

Each time you leave me
I start losing control
You walkin away with my heart and my soul
I can feel you even when im alone
Oh baby, Ooh you're the best !


Kommentarer
Postat av: Sara

viken snygg sida din mor hade :)

2008-02-01 @ 08:17:21
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0