godkväll

Ja, nu var man hemma igen efter en ganska "hattig" dag.

Som sagt, vaknade hos Sabina, gick hem och fixade mig, gick till skolan, träffade Sabina på stan, köpte parfym, träffade "Bengan", gick till salongen och vaxade mig medans Sabina skrattade åt mig för att det gjorde så jävla ont, for till Växthuset och köpte blommor, åkte till H&M och gav dom, hämtade tidrapporterna och lönespecen, grät lite också. Skyndade oss till stan, hämtade mina skolarbeten, for till Stadium innan dom stängde för Sabina skulle köpa träningskläder, gick till affären och handlade, gick till Sabina och lagade mat, kollade på One Tree Hill samtidigt som jag skrev ett arbete till skolan. Och nu, halv tolv är jag hemma igen.

Jag har stressat som en tok idag, har ingen ro i kroppen. Är alldeles för uppjagad för att gå och lägga mig. Fick inte i mig mat förän halv åtta.. Hade inte ätit annat än några godisar på heeela dan. Usch vad grinig jag har vart!

Imorgon åker jag till Skellefteå, ska bo på hotell hela helgen och bara chilla. Fy fan vad skönt! Men det enda jag kan tänka på just nu är "shit, när fan ska jag hinna packa?"

Nu kan jag äntligen skriva om den älskade snön också :)
Det har varit snöstorm, jag blåste omkull idag.. Haha förstår ni? Jag BLÅSTE omkull :D
Hur kul är inte det?
Jag har fått plumsa genom stan flera vändor idag och det känns helt underbart. Fortsätter det såhär så blir det skooooter :D YEY!


Såhär såg min porttelefon ut i förmiddags när jag kom hem :)

image64
image65
image66
image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0