hur skönt som helst...

Jag har kunnat sova inatt, inte en enda hostattack.
Kunde dom inte bara ha gett mig mirakelmedicinen på en gång? :)
Den gör att jag får lite svårare att andas än vanligt, men det är det värt.
Jag ville bara slippa hostan, den fruktansvärda hosan.
Jag är ju fortfarande inte frisk, men det känns så jävla mycket bättre.
Nu slipper jag använda mina hemska andra mediciner som jag blir totalt drogad av.
Yeey!

Dessutom tändes glödlampan som sitter ovanför mitt huvud för ett tag sen.
Jag köpte ett tyg i Borås för några månader sen, ett jätte fint stickat lila tyg.
Har inte vetat vad jag ska göra med det, köpte det bara för att det var fint.
Men nu har jag kommit på det, jag ser det i huvet..

image61
Haha ursäkta, jag är inte så grym på att rita i paint.
Men en längre hood, med massor av rynkdetaljer, midjeband, stor kapuschong osv.
Åh, jag tror att det kommer bli skitsnyggt :)


Kommentarer
Postat av: robert

Det tror jag med gumman :) eller också kan du sy ett par boxershorts till mig i det tyget. Kan bli sexigt.

2008-01-18 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0