idrottsgalan

Har suttit och kollat på idrottsgalan ikväll, vilken höjdare det är.
Lenita kom med sushi och glass och sen har vi bara legat i soffan.

Min besöksstatistik har ökat vilket är positivt, gör mig jätte glad.
Men samtidigt har mina kommentarer minskat :/
Snart får jag börja skriva till mig själv :)

Gjorde en ny mail igår också, [email protected]
Skönt som tusan att få det gjort.

Imorgon ska jag avboka mitt bankmöte känner jag.
Kanske att jag byter bank någon gång i framtiden, men inte nu.
Jag har inte så stort behov av "familjeräntan" för tillfället.
Och orkar inte flytta alla grejer eller lära mig vart alla bankomater är.
Eller skirva på en massa papper. Nix, det får bli ett senare projekt.
Jag har nog med grejer som gör mitt liv till en gröt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0