måndag

Var i skolan idag, är inte helt frisk men jag kan inte missa nå mer.
Illamåendet är hemskt. Beror delvis på att kroppen behöver mat.
Men samtidigt är jag inte hungrig och blir bara mer illamående av mat-lukt.
Så, vad tusan ska man göra?

Gud vad jag känner att jag gillar samhällskunskap.
Är jag tokg?
Hur underbart som helst att slippa sy en stund.
Jag älskar att sy, men jag behöver lite variation.

Robert kommer inte nu til helgen utan nästa.
Första helgen i februari.
Och idag sa han att kan kommer en dag tidigare, på torsdagen.
Ni fattar inte hur lycklig jag blev/är...
Vi behöver verkligen den där extra dagen.

Veckoplanering:
Idag: Städa och plugga lite om det hinns.
Imorgon: Skola, körskolan.
Onsdag: Skola, klippa Jennifers hår, plugga.
Torsdag: Skola, plugga, sjunga.
Fredag: Skola, åka till Skellefteå
Lördag: Skellefteå
Söndag: Åka hem från Skeå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0