onsdag

Hemma idag också, vaknade klockan 6 imorse av en hostattack och slutade inte förän sju.
Illamåendet var hemskt, så det avgjorde om jag skulle vara hemma eller inte idag.
Lyckades somna om efter ett tag och vaknade sen av att jag höll på att spy.
Jag vägrade spy, haha jag satt och tänkte "neeeej, neej, NEEEJ"
Och det gjorde jag inte heller. Idag har jag fått behålla allt.
Vet inte vad som är värst, att spy eller att må illa heeela tiden?
Jag menar, om man spyr så blir det ju bättre ett tag iallafall?

Har legat i soffan och käkat knäckebröd eftersom det är det enda som riktigt river i halsen när man sväljer det. Skööönt :) Och kollat på "The Brave One", gud vilken bra film.

Jag skulle vilja ha orken att städa upp lite i lägenheten, ser ut som jag vet inte vad..
Snusdosor överallt, vattenglas och vattenflaskor, kakpaket, kläder, filtar... ja, allt ligger bara och skräpar på konstiga platser. Men jag orkar inte.

Sen har jag en fundering, en grej jag har stört mig på så länge jag kan minnas är hur alla skriver schysst på olika sätt. Nu är det första gången i mitt liv tror jag som jag skriver det ordet. Hur stavas det? Är det sjysst eller är det schysst eller är det något helt annat? Jävligt irriterade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0