shopping gla'

Hemsk morgon, o så hemsk.
Drömde en mardröm, att jag blev jagad av något psykfall på pappas frus jobb.
En man som gick och letade mig av någon anledning, slaktade alla han såg med en gigantisk kniv.
Halshögg några, skar av hälsenorna, styckade pappa som en älg.. Han var galen.
Och det värsta var ju att det var så verkligt och att jag fortsatte drömma fast jag vaknade.
Jag kunde inte komma ur drömmen. Var livrädd och vågade inte gå upp ur sängen.

Skolan gick bra, intressant på SH.. Men satt mest och kluddrade i min kalender på svenskan.
Gick hem, bytte byxor och kletade på lite läppglans.
Träffade Sabina, gick till mammas salong.
Sen en shoppingrunda och en poppisfika på M&P.
Hjälpte Sabina i tvättstugan, gick hem till henne och städade hennes lägenhet.
Whoa, hon fick ett golv :)
Hade kul med hennes kylskåpspoesi, det blev:
du är ett gammalt as, sexa min fluffiga själs värld, jag njuter!

Sen körskolan, hem och käka och nu tänkte jag ta tag i något gammalt skolarbete som ligger och skräpar.
Har ju ändå lite tid över. Men först och främst ska jag leta rätt på min andra borttappade snusdosa för idag. Den första glömde jag i Sabinas mammas tvättstuga. Kul.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: robert

Vlken fin blogg du har älskling!

2008-01-24 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0