skolan

Imorgon vill jag till skolan, ja jag VILL!
Jag vill få något gjort, inte bara sitta och spela spel på datorn eller nöta samma gamla filmer på canal+ om och om igen. Men samtidigt tänker jag om det är bra att jag är i skolan. Tänk om jag hostar så jag kräks? Aldrig i livet att jag tänker spy på en offentlig toalett. Fan vad vidrigt, då kommer jag aldrig sluta spy. Eller tänk om jag måste spy och alla toaletter är upptagna som vanligt? Ska jag spy i korridoren då?
Nä nu ska jag sluta vara så nojjig. Jag känner imorgonbitti om jag är redo.
Nu skulle jag kunna vara i skolan, på kvällen.
Men man blir ju alltid bättre på kvällen.

Gick in till stan idag, kollade så jag fick in min lön på kontot och hur mycket det var.
Det var väl okej, inte direkt så den där lilla papperslappen fick mig att le, men det var ju bättre än inget.
Köpte kakor, festis jordgubb och snus. Lite choklad till Lenita också för hon har varit så snäll mot mig de senaste dagarna. Och nu är hon jätte sjuk. Stackarn. Ett lypsyl köpte jag också, enormt behövligt.

Nu ska jag ringa min älskade och försöka hosta fram i hans öra att jag älskar han.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0