torsdag

Jag har varit hemma alldeles för länge nu.
Natten var hemsk, hostar sönder halsen så det känns som att jag blöder.
Har ont i mina ljumskar för att jag tar i så mycket.
Ringde till vårdcentralen nyss men självklart är det ju telefonkö.
Dom skulle ringa upp om en timma, så jag får sitta och vänta lite.

Jag tycker bara att det är konstigt att jag proppar i min tre olika mediciner, och halva dosen har gått men det hjälper ju inget. Hostan blir bara värre. Kräkningarna har upphört verkar det som, men hostan är hemsk.

Nu får dom fan göra något...
Blir hemma ännu en dag och kan inte göra ett piss åt det.

Iofs kan jag sitta och skissa. Ja det ska jag, då har jag det borthjort iallafall.

Kommentarer
Postat av: robert

Ja det kan vaar segt att vara hemma när det blir en längre tid. :( Hoppas det går bra på vårdcentralen.

PS. Bortgjort stavas det DS.

2008-01-17 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0