utmattad

Jag trodde att allt skulle stå klart för mig, att vägen skulle bli upplyst om jag bara tänkte. Vad är det som har hänt egentligen? Hur kommer det sig att jag/vi har hamnat i den här svackan? Vad är det jag vill?

Det finns så många svar men ändå inte, allt är fortfarande oklart. Förutom en sak...
Förutom vad det är jag egentligen vill. Det vet jag nu. Jag vill vara med han. Varför? Enda anledningen jag kan komma på är för att min kärlek eller våran kärlek för varandra går bortom alla gränser. Ingenting annat spelar någon roll. Jag vill bara vara med han.

Ett litet tjafs, en skitgrej. Ja, visst kanske det är så. Men vi har legat på botten utan att kunna simma upp.

Jag tog en promenad igår för att reda ut tankarna. Jag köpte ett paket Marlboro och en rosa tändare på Statoil. Jag vet faktiskt inte hur länge jag var ute. Det enda jag vet är att jag var blöt om fötterna, hade värk i benen av allt gående och frös. Jag har suttit uppe hela natten och väntat på att han skulle ringa, sen råkade jag somna.. sittandes. Vaknade strax innan 7 och började gråta. Inga missade samtal. Jag började ringa.. och ringa.. och ringa. Jag skickade sms och ringde lite till. Jag var så arg, så besviken av att han inte hade hört av sig på hela natten. Jag visste inte var han var eller vad han hade gjort. Jag var orolig, och jävligt förbannad. Tillslut svarade han "hej älskling".. Då brast det för mig. Jag kunde inte vara arg, jag kunde inte ens få fram att jag hade varit orolig först. Jag bara grät och grät.

Det är så gott som löst nu. Jag är fortfarande ledsen och fortfarande besviken.. Men just nu känner jag att det inte riktigt spelar någon roll. Jag vet att han är okej. Jag har sagt mitt, är inte så säker på att det har nått fram.. att han förstår. Men huvudsaken är att vi vet att vi har varandra. Och jag vill inte att han ska ändra på sig, kanske anpassa sig lite och ta lite hänsyn. Men i grund och botten så är han ett helt paket. Utan hans brister så skulle han inte vara ett helt paket. Jag blev kär i hela han och inte halva. Jag älskar han, han är mitt pucko.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Gumman, vi måste styra en fika eller nått. Saknar ju dig. Hoppas allt löser sig =) Kram

2008-01-20 @ 10:34:56
URL: http://emmelieee.blogg.se
Postat av: Sara

du vet att jag finns här om du vill prata eller vad som helst!
kraaam! /sara

2008-01-20 @ 20:35:07
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0