vårdcentralen

Gick igenom samma sak, dom lyssnade, skickade mig till labbet för blodprov och sen tillbaka till läkaren.
Men den här gången så tyckte dom faktiskt att det var fel på mig, mina luftvägar är igentäppta men infektionen eller inflammationen eller vad fan det nu är, är på bättringsvägen pga antibiotikan. Det är ju bra. Fick iallafall astmamedicin, den bruna med kortison. Bara den lilla jävla burken gick på 400 spänn. Den här sjukresan har kostat mig över 1000 spänn, helt sjukt.

Hoppas jag blir bättre nu :)


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hey Magda!
Fan det låter som att du är typ dödssjuk!!! VAd är det för nå du har?
Jag ska också få den där kortison-tjosan, men inte visste jag att det var såååå dyrt... =/

Vi ses och krya på dig!

2008-01-17 @ 15:45:30
Postat av: Elli

Fan hoppas du blir frisk nu :) Lät inte kul de där me igentäppta luftvägar :( Obehagligt!

2008-01-17 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0