kul kul...

i torsdags var det playa del åhman som gällde, avskedsfest hos fabian :) jävla kul var det! i fredags jobbade jag stängning och gjorde inget alls på dagen. i lördags åkte jag och robert till almenäs för att sola och bada, jätte mysigt, bara äckligt varmt och sen jobbade jag stängning och blev uppraggad i driven HAHA. fick sluta vid 10 så jag åkte hem till löberg och dealade när grabbarna spelade kort. sen tog vi en taxi till harry´s och festade till det lite. i söndags blev det almenäs igen fast med löberg också. vi köpte med oss pizza och la oss på stranden :) sen åkte jag till jobbet, skulle jobba stängning igen men var tvungen att kila hem eftersom jag höll på att svimma av värmen. igår var jag ledig och slöade hela dagen tills vi åkte till roberts föräldrar och åt "familjemiddag".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0