onsdag

helt sjukt trött är jag, kom hem halv 3 inatt efter en lååång dag på jobbet. och värre kommer det bli efter idag.. och i morgon..

trist att dagen började som den har gjort.. hade svårt för att sova eftersom folk klipper gräset utanför fönstret typ + att det hände en olycka igår på liseberg, en karusell föll till marken och en massa folk skadades.. linda, tobias, mikki och nicke var där och mikki svarar inte på mitt sms, jag blir ju orolig.. sen är jag lite ledsen på robert som beter sig dumt...

jag vill ha min plåååånbok typ NU.. den här hos nicke, glömde den där i måndags.

nej nu ska jag lyssna på katy perry - i kissed a girl och komma iform :) bästa låten just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0