tjabba tjena hallå

OJ nu var det länge sen jag skrev. Mamma har ju varit här + att jag har jobbat en del så det har liksom inte funnits någon tid.

I onsdags var vi som sagt på Liseberg och åkte lite karusell, Max fick åka till han inte ville åka något mer :) I torsdags låg vi och pressade på alidebergsbadet innan jobbet och efter jobbet såg jag och R Amanda Jenssen. Gud vad bra hon är! Efter det gick vi till Thai Silk och drack en massa goa drinkar med Mikki, Nicke, Franson och Sandra. Hur trevligt som helst. I fredags var R hemma från jobbet och gick på djurparken med oss, sen jobb för min del. I lördags efter mitt jobb så åkte vi och käkade på Jensens och våra päron möttes för första gången. Gick bättre än jag trodde faktiskt :) Haha! Och efter middagen åkte mamma och dom hem. Slut på det roliga.

Igår åkte jag och Robert till Ikea för jag skulle köpa en säng hahah :) Klarar verkligen inte av Roberts säng längre, den är för liten och för mjuk. Så det blev 180x200.

Men vet ni en sak? Jag ÄLSKAR min gulleplutt :)

Lite bilder kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: therese

Ja hoppas du åkte karuseller åt mig också på lisse !

2008-07-08 @ 11:53:02
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0