godkväll

satanshelvetesjävlaskit jobb alltså. man mår så jävla kasst när man slutar och kommer hem att man bara vill spy. jävla ont i fötterna får man. meeeeen... jag ska sluta klaga, jag får väl vara glad att jag har ett jobb iallafall.

igår efter jobbet hade världens bästa sambo gjort middag till världens mest livströtta mig.. sen tillfixning för att träffa nicke och micaela för att dricka cosmos på spaghetti.. efter det gick vi på bio och så sex and the city the movie. VÄRLDENS BÄSTA FILM!!! :)

idag har jag jobbat (igen) och stått i och sen har jag och världens bästa gubbe bara varit hemma och myst framför tv'n.

imorgon ska jag dra med nicke på stan, ska till frissan och fräscha till mig lite. sen på kvälla kommer mammut :) det kommer bli en hektisk vecka, tufft att guida mamma och hitta på en massa grejs samtidigt som jag jobbar mycket nästa vecka. är ledig måndag och tisdag iallafall. jösses vad mina fötter är tacksamma för det, hallelujah!

robert ligger och sover och jag hör hans tunga andetag ända in i vardagsrummet, och sovrumsdörren är stängd :)
sötnosen min :) det positiva med jobbet är att jag verkligen uppskattar hans närvaro mer.

jag måste bara säga att sambolivet är tusen gånger bättre än jag trodde! det är underbart. hur kan folk ens säga att det är ett helvete? visst är man osams ibland om småsaker men det är ändå helt underbart.

nu ska jag dricka upp mitt halvgoda rosévin och sen krypa ner hos min älskling. ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0