godmorgon

nu halvligger jag i soffan med benen ut på divanen med täcket runt mig och datorn i famnen. har sovit väldigt oroligt inatt och drömt lite mardrömmar om jobbet. jag vill verkligen inte. jag oroar mig säkert i onödan, men det känns som att jag redan ska kunna allt. blä...

jag är lite fundersam över hur jag ska göra med bussen dit.. jag måste byta buss på södra torget och antingen tar jag ettan mot sjöbo och hoppar av i knalleland för att sen gå en lång bit eller så tar jag trean mot almenäs som faktiskt ska gå förbi borås arena (där jag jobbar). men den bussen har jag aldrig åkt och vet inte vart jag ska hoppa av. tänk om bussen tar värsta konstiga vägen dit och jag missar hållplatsen? jobbigt det här.. och det tokigaste.. jag betalar bussen med mobilen :O what?!

aaaah, vilken buss ska jag ta?

dags för frulle, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Martina

Ta den du är säkrast på, dvs ettan :) det är inte alls långt dit därifrån, bara att ta tunneln.

2008-06-25 @ 17:08:44
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Saknar dig . Måste ta å komma å hälsa på dig i borås, efter jag slutat jobba, hinner förtusan inte göra nått , känns som att man jobbar 24/7

2008-06-25 @ 23:05:16
Postat av: Martina

Haha, härligt. Nae, vem är jag ? Martina, kort och gott. Bor i Borås, som du kanske förstått. Läser din blogg då och då, den är cool. Vet inte hur jag hittade dig riktigt men.. ;P



Hur går det för dig då ? :)

2008-06-26 @ 19:13:24
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha ! Nu såg jag att det kommit fram iaf.. jaja.. inte bara den första heller.. och det sista tomma vete fan.. men Blogg.se är skiit !

2008-06-26 @ 19:41:51
URL: http://marcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0