back in the b-town

hoppsan, nu var jag visst i borås igen.
jag åkte hit i smyg, robert fick inte veta något och det var askul.
hans pappa kom och hämtade mig på flygplatsen. jag smög sakta ut ur bilen så jag inte skulle bli upptäckt :)
roberts reaktion var "VA FAN?!?" huuuur skoj som helst ju!

sen blev det en liten mysig middag med hans föräldrar och jag var hungrig som en häst efter en hel dags åkande och härjande utan käk.

nu håller vi på att få tag i solveig som har lägenheten på trandared. vi har tackat ja till den.. men innan jag går med på att skriva något kontrakt så vill jag se lägenheten med egna ögon och inte bara på bilder.

FY FAN vad skönt det är att vara här alltså.. ÅH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna att ni får den lght ni vill ha. Kram Eva

2008-03-21 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0