"@!!#"%¤#)(//

Helgen var spännande. Satt och väntade på mamma i ett antal timmar i fredags. I lördags kände jag för att hälsa på Malin i hennes nya lägenhet och på kvällen blev det melodifestivalen med Malin, Anja och Josse. Tog med mig baileysflarran och sen råkade det bli lite festligt. Vi tog en taxi in till stan, gick på O'learys och hade det trevligt tills dom stängde. Då blev det pizza på Matstället och där träffade vi två karlar, en från Sundsvall och en från Göteborg. SATAN vad dryg Sundsvall var alltså, det enda han sa var "And I'm like WHATEVER!" Vi rusade typ därifrån. En kompis till min bror var lite väl hårdhänt mot sin flickvän också.. Så då kände jag att det var min plikt som den goda svensken jag är att försvara henne till fullo. Sen tog vi taxin hem, jag iallafall. Dom andra drog åt olika håll.
Söndagen var jävligt seg, åkte tillbaka till Sabina och tack gode gud för det! En hel helg hos mamma tar på krafterna!

Imorgon är det Simons begravning och det gör ont i magen att ens tänka på det. Vill inte att hans död ska bli verklig!

Annars har jag och Robert två lägenheter på G. En på Trandared och en på Norrmalm. Blir det inte den ena så blir det den andra. Den på Trandared är på 70 kvadrat och huuur fräsig som helst. Egen ingång, stort nytt kök och allt verkar bara kanon. Robert har varit och kollat på dom båda idag.

Nu sitter jag ensam i Sabinas lägenhet, hon skulle sova hos Ludde inatt eftersom han fyller år imorgon. Känns ganska ensamt :( Robert kunde inte prata med mig i telefon för han var tvungen att sova. Men som den tur jag hade så ringde Peter och pratade med mig en stund och det var bra.

Nu är det dags att sova, jobbig dag imorgon. HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0