eurovision

vad ska man säga? vissa bidrag var ju hemska och jag tycker faktiskt inte att perelli var så jävla kass. spanien var ju roliga, men allvarligt? hela skiten har flippat totalt! känner att det är dags för mig att lägga ner det här. grattis till ryssland iallafall.

en heldag med peter har det blivit, stan,  en sväng till elli som fyller 20 idag (GRATTIS GUMMAN), inhandling av krubb, en vistelse på gamla h&m, filmhyrning, käk hos mig, film och sen eurovision.

jag är sjuk, huvudvärk som gör mig lika virrig som en höna utan huvud, snuva och halsont. kan det komma lägligare? nu är det bara att lägga sig i soffan och sova. orkar inte städa undan att jag har dragit fram idag på sängen.



saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Elli

ja, fan usch. Jag kommer sakna dig som tusan! O de gånger du kommer hem då lovar jag att jag inte kan eller just har varit hemma då...=/

2008-05-26 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0