tillbaka till vardagen..

har precis kommit hem och käkat en pizza.. inte så värst god, men den kändes jävligt god med tanke på att det enda jag har ätit idag är lite fish n' chips vid 11 svensk tid.

har haft hemlängtan hela helgen, men nu när jag är hemma så är det inte vad jag har saknat.
jag har saknat robert och varit en surpuppa när jag har hört min söta bror vara upp över öronen förälskad i anna. oj vad han har tjatat om henne alltså. hur sött som helst ju!

innan vi checkade ut från hotellet så tog vi en sista runda i både old town och i centrum. alkohol hade vi ju glömt :) jag köpte en estnisk viru vodka, minttu, äppel likör och smultron likör.. en limpa cigg också för typ 70 spänn!

imorgon är det skola igen, modevisningsvecka..
måste sitta uppe halva natten och sy fast dom sista pärlorna på balklänningen inser jag nu.
ojdå, det kommer bli en riktigt tuff vecka. hade lika gärna kunnat stanna i tallinn.

Kommentarer
Postat av: sanda

Kan absolut hjälpa dig med designen. Adda min msn för mer snack: [email protected]

2008-05-21 @ 16:15:39
URL: http://eemotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0