TJOLAHOPP

Fasiken alltså, när jag inte KUNDE skriva blogg så hade jag hur mycket som helst jag ville ta upp. Men nu är det totaltorka. Blir lite besviken på mig själv. Men jag tror att så fort jag har återfått kontrollen över mitt liv så kommer också lusten att skriva tillbaka.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och nästan somnat, fy vilken tråkig människa som babblade.. Eller rättare sagt, han mumlade och suckade. Bättre än så ska man man kunna om man jobbar som arbetsförmedlare.. Tycker jag iallafall!

Hade min sista körlektion idag också, nej jag är inte redo haha. Både hon och jag trodde att vi hade bokat fram till flytten, men så var inte fallet.. Tyvärr! Så nu får jag hoppas på några återbud. Halkbanan är iallafall bokad till den 28de.

Har varit på banken också, fixat visa, internetbank och telefonbank.. Ja, vilken jävla grotta har jag bott i? Helt underbart att ha det här.. Men samtidigt så har jag väl inte mått dåligt av att bara ha maestro.

Nu ska jag ställa mig i köket och röra ihop nå käk och sura över att Robert är i lägenheten hela tiden och pysslar :( Vill också juuuuuu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0