måndag

godmorgon, jag är trött och sliten som jag vet inte vad. känner mig som en stor fet klump haha. har jobbat stängning i två dagar nu och det tar verkligen på kroppen. fler dagar återstår, blöh!

kollade på min lönespec, bättre än vad jag hade trott eftersom jag jobbade så lite i september. men nästa månad blir det andra grejer, nu har man fått en liten höjning på lönen, plus att jag jobbar mycket mycket mer timmar.

nu måste jag verkligen lägga mig och vila innan jobbnatten kommer. hade!

Kommentarer
Postat av: Eva

Heja Magda, du är duktig som sliter. Hoppas du får en välbehövlig ledighet, Kram Eva

2008-10-17 @ 21:13:51
URL: http://filosofverstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0