sköna lediga torsdag..

Nu höll jag inte mitt löfte speciellt bra, uppdateringen har varit dålig. Lördagen blev ju som den blev. Mamma rymde och jag fick springa ut i mörkret och leta henne utan resultat, när hon ville komma in igen satt jag på trappan och väntade. Vi grät en skvätt och sen blev allt bra :) Vilka var hos oss då? Jo, Emma, Elisabeth, Franson, Löberg och Nicke C. När det var dags att dra sig in mot stan så blev det lilla krogen och shot-afton. Ananas, päron, lakrits x2 och gräddkola shots. FY FAN vad äckligt. Nejtack, jag håller mig till fisherman hädanefter. Efter det blev allt galet. Franson försvann, Nicke C drog till X&Y, jag, R, Emma, Bettan och Löberg tänkte gå till Harrys men ångrade oss på vägen och gick mot Tonic istället. Men folket där.. ojdå, nejtack. Så vafan tänkte vi, det får la bli Swing då. R och Löberg gick in, jag träffade Linda och surrade ett tag till jag kollar över axeln och ser att Bettan inte kommer in. Polisen kom och bla bla bla.. Det slutade med att vi drog med Linda, mötte Nicke C och gick hem till Franson. Men han var fortfarande borta. När vi skulle gå hem så mötte vi han i dörren :) Pelle körde hem oss. Japp, det var våran LYCKADE kväll :) Bättre lycka nästa gång haha.

Annars har det inte hänt så mycket, mamma har åkt hem, jag har jobbat en hel del, fått en fast tjänst och skrev på kontraktet igår. Idag är jag ledig och har sån fruktansvärd träningsvärk så jag avlider.

Nu ska jag lägga mig i sängen och slappa framför TV'n och vänta på att min apa Emma ringer :)
Tjarååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0