magkatarr

vad är det egentligen? det är tydligen det jag har och får äta medicin för. inte alls en rolig upplevelse faktiskt! nåja, jag känner mig lite bättre idag.. känner ett litet tryck i magen och får gå dubbelvikt ibland men det är verkligen tusen gånger bättre än igår ocg i förrgår. jag verkligen uppskattar när jag får slippa lite smärta..

jag har suttit och funderat nu på förmiddagen hur vi ska göra när vi åker till playa del inglés.. vi åker ju från malmö.. så hur och när ska vi ta oss dit? ska man åka in till göteborg för att sen åka till malmö eller går det direkt från borås? ska vi ta flygbussen från malmö till flygplatsen? hur lång tid tar allt? när måste vi åka och så vidare.. fan vad pissigt! hur mycket som helst att tänka på ju...



Sen har jag ett litet klagomål på dessa förbannade telefonförsäljare..
Jag hatar dom!!!
Sluuuuta ringa!
-" Hejsan, mitt namn är blablabla och jag söker Robert blablabla för att blablaBLA!!"
-"Öh hej, nej han jobbar på dagarna."
-"Okej blabla, då återkommer jag en annan dag!"
KLICK!!

Detta var igår och idag, exakt samma tid ringer han igen.. Tobias..
Prickskytte säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Googla på nix telecom, då får inte försäljare ringa er....

2009-04-20 @ 18:44:57
Postat av: Jessica H

här kommr direkt länken...



http://www.nix.nu/Page156.aspx

2009-04-20 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0