fredag och snart jul

vet ni vad som gjorde min dag idag? det var att jag läste ett inlägg på min käre arbetskamrats blogg. http://addme.blogg.se


idag är det fredag och jag jobbar stängning med walid tror jag. tråkigt med stängning men lite kul och annorlunda att jobba med walid eftersom han inte jobbar så ofta. och dessutom jobbar ida the flink halva kvällen :)
jag kommer inte få många timmars sömn inatt för jag och robban ska åka till ullared imorgonbitti, vid sju typ. och låt oss säga att jag slutar jobba 02:00, somnar 03:00 och kliver upp 06:30. gudars vad pigg och glad jag kommer vara, NOT! efter detta ska jag ha en liten förfest hemma hos mig för att sedan dra vidare mot fabian och axels "häller ner oss/max re-union - party" galet kul hoppas jag på.

annars då? jo vi har faktiskt ett vitt borås just nu. snön ligger så fint och vilar på marken, något deprimerad med vetskapen att det kommer försvinna inom de närmsta dagarna. nåja, man får njuta så länge det varar.
fick en förbaskat kass lön, igen! värre än sist och ännu värre när man tänker på nyårsfest (vilja ha en ny klänning) och köpa julklappar. betala räkningarna. kul jul kan man väl säga.

så nu måste jag lyfta på röven och städa lite inför morgondagens partaj, för när ska jag annars hinna med detta?
puss och kram från hon-som-måste-äta-nudlar-istället-för-julbord :)

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Äsch, ignet fel på nudlar !:) Läget ?!

2009-12-18 @ 11:47:01
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

*



härligt, joo, det är finfint faktiskt, jullov nu=)

2009-12-18 @ 12:17:42
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0