jul jul, (o)strålande jul...

Firat jul hemma hos Roberts föräldrar för andra året i rad.
Det känns ju lite sådär..
Man saknar ju sin egna familj rätt rejält and that kinda sucks!
Jag saknar att få ett riktigt julbord, där man kan plocka vad man vill, hur mycket man vill och bli så mätt att man nästan, bara nästan inte orkar öppna sina julklappar.
Men jag ska inte sura över det :) Visst är det kul också att få kaffekoppar, två år i rad som får stå och se fina och orörda ut när man inte dricker kaffe :) Haha, nej jag ska sluta nu. Tycker bara det är kul, förmodligen bara jag som tycker det.
Men jag är faktiskt glad över att jag inte behövde sitta själv i min lägenhet och äta 3kg julskinka som Robert tillagade natten till igår. Han ska ha beröm verkligen, har aldrig ätit en godare. Och jag som inte äter skinka eller ens så mycket kött i vanliga fall.

Hade en ryslig feber igår hela dagen, inte alls så kul eftersom jag skulle på fest hos Tobias och Linda. Tänkte först inte gå, men sen kom Robert och Nicke C hem till mig och skulle hämta en flaska alkohol och lyckades få med mig ändå :) Det var MYCKET trevligt och blev bjuden hem till Linda på nyårsafton för att fira med hennes familj. Mysigt :) Åkte därifrån ganska tidigt med tanke på att jag skulle jobba idag. Men jag, R och Nicke tog en vända i driven på McDonalds och åkte hem till mig och frossade. Sen bedtime.

Nu ska jag snart åka till R och kolla på en film eller något. Kan ju vara kul att vara där ibland också :)
Tänkte åka och köpa lite mjölk och bröd eftersom kylen endast innehåller en fet skinka och ingenting annat. Haha det är ganska tragiskt att jag måste kolla om det finns nog med pengar till att ens köpa mjölk haha, och ändå är det två veckor kvar till lön. Nåja, nu ska jag kila. Puss och kram banan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mätt blev du ju så du inte kunde andas... Puss

2009-12-30 @ 13:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0