strumpor

Igår var jag ute och rantade med Emma.. Fixade nytt recept på p-ring (förlåt om jag blir lite för intim) men jag rekommenderar det till alla verkligen! Det är såå mycket bättre än p-piller och all annan skit. Man får påminnelse på sms när man ska byta ring om man aktiverar koden på förpackningen på internet. Huuur gött som helst!

Både jag och Emma hade världens mensvärk så mycket till shopping orkades inte med. Vi käkade på Subway och sen gick vi till H&M där jag köpte strumpor och ett sött litet diadem med en liten rosett (inte riktigt min stil, men vad tusan :)...
Anyway, H&M's strumpor är ju verkligen bäst alltså.. Dom är sköna, tunna och håller länge. Billiga också såklart och dom finns i en massa skojjiga färger. Kööööp :)

Den här veckan jobbar jag stängning, dötrist.. Men det är bra med pengar och det kan jag ju behöva :S
Får se om Emma orkar träffa mig i knalleland innan vi börjar.

Laddade ner alla avsnitt av Lipstick Jungle igårkväll som jag sett nu hela förmiddagen, det är ju såå bra!
Ska nog glo på ett till avsnitt nu innan det är dags att dra sig.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är utmanad! :) gå in på min sida o kolla.

2009-02-13 @ 17:46:30
URL: http://justbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0