iPhone

i fredags, klockan 8 på morgonen träffades jag, farsane och amanda i stan och satte oss på tåget mot trollhättan för att jobba röven av oss. det blev vad vi gjorde det till, alltså skitkul! vi började jobba 17.00 på fredagen och slutade 03.30 och på lördagen började 11.30 och slutade 18.30. det blev inte mycket sömn eftersom vi slog på sex and the city the movie mitt i natten då vi kom hem. nåja. vi shoppade lite också, jag köpte mig en väska, en kort, vit jeansjacka och ett par baggyjeans.

igår var jag också ute på äventyr, med robert. jag körde till bollebygd, robert körde in till göteborg. köpte ett linne och vi köpte varsin iPhone :D jag har inte velat ha en tidigare och jag ville väl egentligen inte ha en igår heller men det blev bara så. och nu är det jätte kul :) sen körde robert till ikea där vi köpte lite strunt och sen körde jag från ikea hem till borås. det var väldigt spännande att köra i göteborg måste jag säga. herregud, jag fattar inte hur folk pallar :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

Maaggddissss.. Va du e duktig inte ens jag som har körkort har kört i göteborg än.. ser inte fram i mot när den dagen kommer.. :)

2009-07-21 @ 22:38:45
Postat av: Helena

Vad skoj med en iphone gumman :)

2009-07-22 @ 00:27:10
URL: http://justbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0